Säljansvarig Oscar Properties

Rekryterare
Oscar Properties
Plats
Stockholm
Annonserat
den 16 april 2018
Stängs
den 29 april 2018
Kontakta
Linda Wiltbourn
Anställningsform
Tillsvidare
Arbetstid
Heltid

Stockholms mest spännande försäljningsjobb!  
Du får jobba med försäljning av en unik och spännande produkt, bostäder med attraktiva lägen. Lägga upp strategi och mål för försäljning och försäljningstakt för dina bostadsprojekt. Planera och genomföra kreativa försäljningsaktiviteter i en växande organisation. 
  
Oscar Properties köper, utvecklar och säljer fastigheter med attraktiva lägen i Storstockholm och övriga attraktiva storstadsregioner. Allt från nyproduktion till omvandling och förvaltning. Värderingar som nytänkande, kvalitet och engagemang genomsyrar och driver verksamheten. Gemensamt för samtliga Oscar Properties-projekt är ambitionen att skapa starka boendekoncept, där arkitektur och design är viktiga element. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. http://oscarproperties.com/om-oss/ 
  
Vad ingår i rollen 
Som säljansvarig ska du driva försäljningen av bostäder genom att vara en professionell rådgivare gällande försäljningsplanering och försäljningsstrategi för bostadsprojekten i din portfölj. Du planerar och genomför kreativa försäljningsaktiviteter, anpassat till bostadsmarknaden och målgruppen. 
  
Du ansvarar för att nå uppsatta försäljningsmål avseende intäkter, likviditet och försäljningstakt i dina bostadsprojekt. På ett affärsmässigt, entusiasmerande och professionellt sätt leder och stödjer du de externa fastighetsmäklarna. Du rapporterar till föräljningschefen. 
  
Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Leda och driva försäljningsstarter samt försäljning. Genomföra marknadsanalyser och skapa marknads-/försäljningsplaner.
  • Lägga upp strategi och mål för försäljning och försäljningstakt.
  • Ansvara för att uppsatta försäljningsmål i projekten nås. Följa upp utfall mot budget  och prognos.
  • Planera, genomföra och utvärdera försäljningsdrivande aktiviteter.
  • Samarbeta och kommunicera med bostadsprojektens samtliga intressenter avseende försäljningsfrågor.
  • Medverka på säljstarter, visningar och event.
  • Genomföra intäktsbedömningar och marknadsanalyser inför förvärv av fastigheter.

Vi söker dig som har

  • Flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom försäljning av nyproducerade bostäder.
  • God erfarenhet av arbete med ekonomiska prognoser och uppföljning.
  • Examen som civilekonom eller liknande.
  • Fastighetsmäklarexamen ses som en merit. 

Vem är du? 
För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som har mycket god förmåga att planera, leda och följa upp aktiviteter och du arbetar både kreativt och strukturerat. Du gillar att arbeta i en omväxlande miljö i en växande organisation med högt tempo. Du är utåtriktad med hög social kompetens och kan hålla många bollar i luften samtidigt. 
  
Ansökan 
I rekryteringen har vi valt att samarbeta med Urvalet Executive AB. 
Mer information om rekryteringsprocessen hittar du på Urvalets hemsida, där du också skickar in din ansökan. http://www.urvalet.se 
Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 29 april, urval kommer att ske löpande. 
Vid eventuella frågor, välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på Urvalet: 
Linda Wiltbourn, linda.wiltbourn@urvalet.se Tel 08-718 00 58.

Liknande jobb

Liknande jobb